Klantenservice

Neem contact met ons op!

We helpen je graag met al je vragen en klachten. Ook als je een tip voor ons hebt dan horen we dat graag.

Je kunt ons bereiken via email: info-mycreation@signify.com

Onze openingstijden:

Werkdagen van 0900-1700

Of bezoek onze social kanalen:

Retourneren

Wat als je lamp uiteindelijk toch niet bevalt? Geen probleem, we gaan je daarbij helpen. Je kunt hem binnen 30 dagen gratis retourneren. Volg gewoon de instructies hieronder om het product terug te sturen naar ons en je geld terug te krijgen.

  1.  Vraag je retour aan via je account. Heb je nog geen account? Dan kan je er gemakkelijk zelf een aanmaken:

    Maak een account aan.

    In dit account vind je al je tot nu toe geplaatste bestellingen.

  2. Klik op de bestelling waarvan je producten wilt retourneren

    Je vindt de retouraanvraag rechtsonder (onder je verzendadres)

  3. Een vooringevulde mail zal openen. Pas de aantallen aan als je slechts een deel van je bestelling wilt retourneren.

  4. Stuur deze mail naar ons (het adres is ook al ingevuld) en wij nemen snel contact met je op met verdere instructies voor een goede afhandeling van je retourzending.

  5. We komen zo snel mogelijk bij je terug met het retourlabel en de verdere instructies voor jouw retourzending.

Zodra je retourzending door ons ontvangen is, krijg je je geld binnen 5 - 10 werkdagen teruggestort.Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op of bezoek onze FAQ.

Veel gestelde vragen

Product

Hoe worden Philips MyCreation-producten gemaakt?

Onze lampen worden gemaakt met behulp van een 3D-printproces dat extruderen wordt genoemd. Dit betekent dat ze laagje voor laagje in een cirkelvormige beweging worden opgebouwd. We gebruiken polycarbonaat, een sterk, hoogwaardig en herbruikbaar kunststofmateriaal om onze lampen te maken op een manier die ze voorbereidt op de circulaire economie.

Waar worden Philips MyCreation-producten gemaakt?

We streven ernaar om zo dicht mogelijk bij je in de buurt te printen, en hebben printfaciliteiten over de hele wereld. Afhankelijk van waar je je bevindt, kan je product bijvoorbeeld in Nederland, Indonesië of de Verenigde Staten worden gedrukt.

Hoe lang gaan Philips MyCreation-producten mee en heb ik garantie?

Onze producten hebben een vergelijkbare levensduur als elke andere verlichtingsarmatuur en worden geleverd met standaardgarantie, die 2 jaar bedraagt. Houd er rekening mee dat al onze producten aan het einde van hun levensduur recyclebaar zijn.

Hoe kan ik mijn Philips MyCreation-product schoonmaken?

Gebruik alleen een droge doek om het product schoon te maken.

Zijn lampen inbegrepen in de doos?

Nee, onze producten bevatten geen lichtbron.

Kunnen dimbare lampen worden gebruikt met Philips MyCreation-lampen?

Ja, je kunt dimbare lampen gebruiken in combinatie met onze producten.

Verzending en retouren

Wanneer ontvang ik mijn Philips MyCreation-product en wat zijn de verzendkosten?

Al onze producten worden op aanvraag gedrukt en binnen ongeveer 8 werkdagen bezorgd. Je aankoop wordt voor €3,99,- verzonden naar het adres dat je bij je bestelling hebt opgegeven.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, je kunt je bestelling annuleren op dezelfde dag dat je de bestelling hebt geplaatst. Je kunt een product annuleren in je account.

Wanneer je wil annuleren na de dag van de bestelling moet je wachten op de levering van je product en dan een retour aanmaken.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Vraag een retour aan via het 'Retourformulier aanvragen'. Je kan het product binnen 30 dagen gratis retourneren. Vraag je retour aan via je account.

Heb je nog geen account? Dan kan je er gemakkelijk zelf een aanmaken:

Maak een account aan.

In dit account vind je al je tot nu toe geplaatste bestellingen.

  1. Klik op de bestelling waarvan je producten wilt retourneren

  2. Je vindt de retouraanvraag rechtsonder (onder je verzendadres)

  3. Een vooringevulde mail zal openen. Pas de aantallen aan als je slechts een deel van je bestelling wilt retourneren.

  4. Stuur deze mail naar ons (het adres is ook al ingevuld) en wij nemen snel contact met je op met verdere instructies voor een goede afhandeling van je retourzending.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Retourzendingen zijn gratis en je krijgt je geld teruggestort binnen 5 - 10 werkdagen nadat je product is ontvangen in ons magazijn.

Wat wordt er met het product gedaan als ik het retourneer?

De materialen worden hergebruikt. De geprinte onderdelen worden omgesmolten om te worden gebruikt voor het maken van een nieuwe lamp.

Naar welke landen kunnen producten op dit moment worden verzonden?

Philips MyCreation-producten kunnen op dit moment binnen Nederland worden verzonden. We zullen binnenkort uitbreiden naar andere landen.

Support

Hoe kan ik productondersteuning krijgen?

Neem contact met ons op via de contactpagina. Wij kunnen je helpen met al je vragen of problemen.

Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via de contactpagina. Wij kunnen je helpen met je probleem.

Hoe kan ik een suggestie doorgeven?

Neem contact met ons op via de contactpagina als je suggesties hebt. Wij zijn blij met jouw input over hoe we het product of de aankoopervaring beter kunnen maken.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens opvragen?

Als je een verzoek wilt indienen om de persoonlijke gegevens die je hebt verstrekt te verwijderen of als je meer informatie wenst, neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Cookies

Philips MyCreation respecteert uw privacy. We gebruiken cookies voor verschillende doeleinden, zoals websitefunctionaliteit, het verbeteren van uw ervaring van onze website, het bouwen van integratie met sociale media en het helpen richten van onze advertenties. Selecteer welk type cookies u wilt toestaan.

Je cookie toestemming vernieuwen of veranderen

Waar kun je onze producten kopen?

Onze producten zijn momenteel in de volgende winkels te vinden:

Karwei Amersfoort, Euroweg 97, 3825 HB Amersfoort

maandag09:00–21:00

dinsdag09:00–21:00

woensdag09:00–21:00

donderdag09:00–21:00

vrijdag09:00–21:00

zaterdag09:00–18:00

zondag10:00–17:00

Nijhof / Minervaweg 3 / 3741 GP BAARN

09:00 – 18:00 uur

035-548 6111

Van den Heuvel Verlichting-Cruqiuius / Cruquiusplein 18-22 / 2142 EV Cruquius

09:30 - 17:30 uur

023-2049696

Van den Heuvel Verlichting-Heerlen / In de Cramer 146-A / 6412 PM HEERLEN

10:00 - 20:00 uur

045-5748257

INTER CHALET B.V. 115800 / Witveldweg 100 / 5961 ND HORST

09:00 – 20:00 uur

077 399 9333

van den Heuvel Verlichting / WATERMANWEG 9 / 3067 GA ROTTERDAM

10:00 - 17:30 uur

010-2204709

van den Heuvel Verlichting-Son / EKKERSRIJT 4026 / 5692 DA SON

10:00-18:00uur

0499-474000

Van den Heuvel Verlicht. /Kleinmeubel BV / Kaap de Goede Hooplaan 50 / 3526 AR / Utrecht

10:00 - 18:00 uur

030-7601176